chrome firefox opera safari iexplorer

Андріївським узвозом попри заборони надалі їздять автівки

05 червня 2013 о 10:45

«АвтоМонмартром» охрестили Андріївський узвіз місцеві активісти. Попри рішення щодо обмеження руху узвозом, потік автівок на вулиці не зменшується. Чиновники запевняють: потрібно встановити боларди — автоматизовані блокувальники дороги. Однак, дехто з місцевих мешканців проти. Кажуть, боларди в Україні не сертифіковані, тож і гарантувати їхню справність буде нікому. Та побоюються — у випадку надзвичайних ситуацій боларди блокуватимуть проїзд оперативних служб.

6 автівок за 2 хвилини. Попри обмеження руху вулицею, трафік на Андріївському не зменшується.

Катерина, продавець з Андріївського узвозу: «Иногда бывают такие моменты, что у нас сотрудник говорил, что для того чтоб перейти с одной стороны дороги на другую нужно рыть подземный переход. Бегают дети, старики приходят погулять и такое прочее. Это вообще кошмар».

Більшість водіїв про заборону проїзду Андріївським знають. Та, кажуть, і заїжджають, і паркуються тут.

Віталій, водій: «Знаем конечно, что нельзя по Андреевскому спуску ездить. Но тут есть же ж и рестораны, и все такое, надо ж им что-то поставлять. Полтонны картошки — то понятно, что в руках сюда не притянешь».

Тимур, водій: «Не знаю, ну как-то же нужно машинам подьезжать сюда служебным. Здесь все-таки продуктовые магазины, рестораны».

Аби обмежити рух вулицею, тут планують встановити автоматичні блокувальники — боларди. А заїжджати на узвіз зможуть лише жителі вулиці, службовий транспорт та спецтехніка. Чиновники запевняють: це — пропозиція мешкаців Андріївського.

Олександр Королюк, заступник голови Подільської РДА: «Будемо перекривати всі вулиці, які ведуть до Андріївського узвозу. Вже узгодили це питання з мешканцями. Те, що треба обмежити — це думка мешканців, я підкреслюю. Це думка тих людей, які мають робочі місця на цій вулиці».

Натомість, дехто з місцевих мешканців це заперечує.

Наталія Ткаченко, місцева мешканка: «Установа болардів — на мій погляд, це неможливо. Взагалі ніхто не може сказати, як це буде працювати. І що станеться в разі пожежі, що станеться в разі, якщо моя дитина отримала якусь травму і їй потрібна швидка допомога. І що станеться, якщо цей болард якимось чином не буде працювати».

Не на боці болардів і юристи. Кажуть, передусім це обмежить права інвалідів, які за законом мають право в'їзду на території з обмеженим рухом. А ще боларди натепер в Україні не сертифіковані, тож і гарантії на них не буде. Чиновники до того ж досі не визначилися, де і як встановлюватимуть обмежувачі руху та на чиєму балансі вони перебуватимуть. Щоб очистити Андріївський від автівок активісти пропонують встановити пости ДАІ чи фотофіксацію, та штрафувати порушників.

Джерело: 5.ua
Розділи: Суспільство

27 квітня

Інші дати
Народився Олександр Беретті
(1816, м.Петербург, Росія – 1895) – український та російський архітектор, син Вікентія Беретті. Участник проектування Володимирського собору в Києві. За проектами Олександра Беретті збудовано 23 будівлі в ряді міст України. За проектами його батька Вікентія Беретті (14.06.1781 – 1842) в Києві збудовані будівлі Київського університету, обсерваторії і інституту благородних дівиць (нині Жовтневий палац).
Зелена піна лісу молодого Дрімотно плеще, як на морі шум. Блакитні тіні впали на дорогу, Заворожили мудрі бджоли ум. Стоять дуби замислено і строго. Тут — перейшовши молодий самум — Собі поставлю келію убогу, Щільник пахучий для останніх дум. (Максим Рильський)
Розгорнути