chrome firefox opera safari iexplorer

Як оформити заявку на відшкодування лікарняних

24 лютого 2011 о 12:01

У зв'язку з набуттям чинності закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» змінився порядок фінансування Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності страхувальників-роботодавців для надання матеріального забезпечення найманим працівникам.

З'явилися офіційні роз'яснення з цього приводу.

Як йдеться у роз'ясненні заступника міністра соціальної політики та праці Коломійця, щоб отримати кошти з Фонду на відшкодування витрат, пов'язаних з оплатою листків непрацездатності, страхувальники-роботодавці мають подавати робочим органам Фонду оформлену за встановленим зразком заяву-розрахунок, що містить інформацію про нараховані страхувальником застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами.

Такі заяви подаються страхувальниками в міру опрацювання документів, поданих застрахованими особами. У заяві-розрахунку зазначається повна сума коштів Фонду на матеріальне забезпечення без зменшення їх на суми обов'язкових платежів.

Також страхувальники-роботодавці зобов'язані відкрити окремі поточні рахунки для зарахування страхових коштів, які надаються Фондом і можуть бути використані страхувальником виключно для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг застрахованим особам.

Проте, частина цих коштів має бути утримана в рахунок сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших платежів, які відповідно до Законів України утримуються з цих виплат.

Нагадаємо, у зв'язку зі згадуваними змінами у Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності склалася значна заборгованість з виплати лікарняних, близько 500 млн грн.