chrome firefox opera safari iexplorer

Музей зброї та військової техніки у Спадщанському лісі

  • Сумська обл., Путивльський р-н,
    Спадщанський ліс

  • (05442) 5-34-16
Варто побачити: Гармату ЗИС-3, 1945 року випуску, яку названо «шедевром у історії проектування артсистем»; реактивну систему залпового вогню БМ-13 легендарну «Катюшу»
Про музей:

Відкриття Музею зброї та військової техніки відбулося 9 травня 2008 року. Його експозицію складають зразки зброї та військової техніки, які відносяться до різних родів і видів військ.

Це – артилерія, бронетехніка, авіація, протиповітряна оборона тощо. Період їх створення та випуску – 30-80-ті роки ХХ століття. Деякі види військової техніки, які експонуються в музеї, до нинішнього часу знаходяться на озброєнні армій ряду держав світу, в тому числі й України, але більшість уже знята з озброєння.

Серед експонатів – легендарна «Катюша» і сучасна реактивна система залпового вогню «Град», 122-мм гаубиця зразка 1938 року і гармати, що й досі стоять на озброєнні армій ряду країн світу. Також у музеї можна побачити танк Т-64 А, бронетранспортер БТР-60 ПБ, бойову машину піхоти БМП-1, зенітну кулеметну установку ЗПУ-4, літаки Миг-23 та Миг-27 д, вертоліт Ми-8, міномети.

Фонди Музею зброї та військової техніки постійно поповнюються новими експонатами.

На сьогодні даний музей є одним з найпопулярніших об’єктів державного історико-культурного заповідника у місті Путивлі.

 

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути