chrome firefox opera safari iexplorer

Кожен третій вагон метро потенційно небезпечний

23 червня 2011 о 13:25

Із 664 експлуатованих вагонів метро 187 вичерпали свій ресурс ще кілька років тому. А рік випуску частини складів взагалі — 30-40-ті роки, коли тільки підземка з'явилася в Москві.

Про це пише «Сегодня» з посиланням на джерело у Київсьому метро.

За словами співрозмовника, при нинішніх темпах закупівель нових вагонів, знадобиться мінімум 10 років для оновлення парку.

Сьогодні ж потяги їздять зі списаними деталями, які використовують через відсутність грошей. Частина деталей в метро виготовляють самі або доварюють браковані і так склади випускають на лінію.

У сьогоднішніх вагонах ламаються конденсатори, у візках вагонів та колесах багато тріщин. Але потяги змушені латати, бо грошей нема.

Адже щоб капітально відремонтувати 100 вагонів потрібно близько 80 мільйонів гривень. А щоб купити 50 нових — 400 мільйонів гривень.

У той же час тільки на проїзді метро заробляє близько 600 мільйонів гривень, відзначає видання.

Однак, у прес-службі підземки кажуть, метрополітен самостійно забезпечує себе лише на 80% від потреб.

За рік дохід становить близько 800 мільйонів гривень. Крім проїзду, 78 мільйонів — від реклами, більше 20 мільйонів — від оренди та інших доходів. Але, незважаючи на такі доходи, самостійно оновити склад підземка не може.

Так чи інакше, але до Євро-2012 в мерії обіцяють вирішити проблему. Планують закупити 100 нових вагонів. Але це лише шоста частина від необхідного.

 

19 квітня

Інші дати
Мар’ян Крушельницький
1897 – український актор, режисер. Один із фундаторів українського театру.
Розгорнути
Народився Марко Бараболя (Рознійчук Іван Федорович)
(1910, с.Ділове Закарпатська область - 1945) - український письменник-сатирик, «королем закарпатського гумору» називали його сучасники.
«Не сумуйте, полонини ! Засихайте, сльози! Зацвітайте, черемшини! Смійтесь, верболози» (Марко Бараболя)
Розгорнути