chrome firefox opera safari iexplorer

В Одесі майже 200 шкіл та дитячих садків стали двомовними

11 липня 2011 о 16:29

Одеська міськрада дозволила 78 школам і 120 дошкільним установам вести навчання українською і російською мовами. Це рішення депутати міськради прийняли 8 липня в ході сесії.

Своїм рішенням міськрада внесла відповідні зміни до статутів 198 установ освіти (дитячих садків, загальноосвітніх шкіл, ліцеїв і шкіл-інтернатів).

Відповідно до внесених змін, ці навчальні заклади з 1 вересня можуть вести навчально-виховний процес двома мовами.

Нагадаємо, 31 травня й 17 червня виконавчий комітет Одеської міськради двома рішеннями прийняв проекти про навчання українською і російською мовами в 78 школах і 120 дошкільних установах.

8 квітня Одеська міська рада затвердила «Програму збереження й розвитку російської мови в місті до 2015 року», що передбачає введення в освітній процес російської мови як однієї з основних, а також збільшення кількості російськомовних шкіл і дошкільних установ, закупівлю літератури й підручників російською мовою для шкіл тощо.

Як відомо, в Одесі функціонує близько 130 загальноосвітніх шкіл.

Нагадаємо, раніше мер міста Олексій Костусєв заявляв, що в Одесі ліквідовані усі українські школи.

Костусєв наголосив, що «Одеса — це російськомовне місто, і наша культура, вона російськомовна». «Якщо в Одеси відібрати російську мову, Одеса втратить самобутність, вона перестане бути Одесою. Великі наші одесити, великі письменники, ми знаємо всі їхні імена, вони творили, писали російською мовою», — нагадав мер.

22 вересня

Інші дати
Народився Олександр Потебня
(1835 – 1891), український мовознавець, філософ, фольклорист, етнограф, літературознавець, педагог, громадський діяч. Основоположник т. з. психологічного напряму в слов’янському мовознавстві. Автор праць із загального мовознавства, фонетики, наголосу, граматики, семантики, етимології, діалектології, теорії словесності, фольклору, етнографії, досліджень про походження мови, взаємозв’язок мови та мислення тощо.
«Ідея національності здатна сприяти людському поступові, якщо вона стверджує взаємоповагу права народів на самостійне існування та розвиток; коли ж через цю ідею стверджують зверхність однієї спільноти над іншою, то вона набуває реакційного смислу» (О.Потебня).
Розгорнути