chrome firefox opera safari iexplorer

З 2015 року українці зможуть їздити в Росію лише з закордонним паспортом

19 квітня 2013 о 10:10

Президент РФ Володимир Путін підтримав пропозицію Федеральної міграційної служби про допуск громадян іноземних держав у Росію тільки за закордонними паспортами.

Спочатку директор ФМС Костянтин Ромодановський запропонував ввести подібну практику через півроку, однак Путін зазначив, що «за півроку наші партнери не встигнуть надрукувати закордонні паспорти для своїх громадян».

«Ми чудово розуміємо, яка це величезна робота», — сказав Путін і запропонував початковий термін 1 січня 2015 року.

Путін підкреслив, що це положення не торкнеться громадян Митного союзу, тобто Казахстану і Білорусі.

Президент окремо звернув увагу директора ФМС на необхідність дотримуватися міжнародної практики щодо прикордонного обміну, що припускає пільгові правила перетину кордону жителями прикордонних районів.

Наприкінці грудня 2012 року голова Федеральної міграційної служби Костянтин Ромодановський заявив, що вважає корисним введення заборони на перетин кордонів РФ для іноземців за внутрішніми національними паспортами. Так він відреагував на слова Путіна, який виступаючи з посланням Федеральним зборам, заявив, що в'їзд в Росію до 2015 року повинен здійснюватися тільки за закордонними паспортами.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути