Українські залізничники працюють над створенням перших у двосистемних пасажирських локомотивів, які прийдуть на заміну старим і зношеним локомотивам. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Державної адміністрації залізничного транспорту.
Наразі «Укрзалізниця» спільно з компанією «Škoda Transportation» завершують опрацьовувати технічне завдання для майбутньої конструкції пасажирських двосистемних електровозів.
Виготовляти двосистемні електровози планується на спільному українсько-чеському підприємстві, яке буде створено за участю компанії «Škoda Transportation» і ПрАТ «Запорізький електровозоремонтний завод».
Наразі готується пакет документів щодо створення спільного підприємства та розглядаються можливі варіанти фінансування будівництва складально-випробувального комплексу електровозів на території ПрАТ «Запорізький електровозоремонтний завод».
Усього в ході реалізації проекту на спільному українсько-чеському підприємстві планується виготовити 480 електровозів, з яких 50 двосистемних пасажирських електровозів, 330 односистемних пасажирських та 100 двосистемних вантажних електровозів. У конструкції цих електровозів планується частку комплектуючих вітчизняного виробництва довести до 90%. Очікується, що вже на перших електровозах будуть використані комплектуючі десяти українських виробників залізничної продукції.
Таким чином, двосистемний локомотив дозволяє економити людські ресурси, адже не потрібно задіювати для перевезень додаткову локомотивну бригаду (машиніст і помічник машиніста), як це відбувається при зміні односистемного електровоза у місцях стикування різних систем живлення дільниць.
Як повідомляла «Україна Комунальна», «Укрзалізниця» закуповує новий тяговий рухомий склад, який має покращені технічні характеристики, що дозволить зменшити споживання енергоресурсів та експлуатаційних витрат на ремонт і утримання локомотивів.