Обрати підходящу школу для дитини просто — батькам лише необхідно з'ясувати, який мікроклімат у вподобаному ним навчальному закладі.
Таку точку зору висловив віце-президент Всеукраїнської тьюторської асоціації, директор зі стратегічного розвитку київської школи «Афіни» Олексій Греков в інтерв'ю кореспонденту ГолосUA.
«Я раджу звернути увагу на середовище загалом, а не лише на окремого викладача. Дитину формує викладач, але, не меншою мірою, і середовище. І це не лише стіни, красиві або облуплені, але й відносини в колективі», — сказав він.
При цьому він зазначив, що батькам украй важливо зрозуміти, які відносини в цьому навчальному закладі існують між дітьми та дорослими, а також — між старшими дітьми й молодшими.
«Тут дуже важливі два моменти. По-перше, чи зможете ви швидко і безперешкодно вийти на «першу особу» школи, тобто, директора. Якщо для цього потрібно пройти багато етапів, ви там як батько — ніхто. По-друге, досить прогулятися по поверхах школи та поспостерігати, як дорослі розмовляють з дітьми, вичитують їх або просто розмовляють. Можна поставити будь-якій дитині запитання та відстежити її реакцію. Якщо вона замикається, ховається та боїться — одразу ясно, що середовище формує заляканого, забитого школяра. Це, власне, виходить від керівництва, саме воно вибудовує цей «ланцюжок», — підкреслив він.