chrome firefox opera safari iexplorer

Одеський історико-краєзнавчий музей

  • 65026, м. Одеса, вул. Гаванна, 4
  • (0482) 22-84-90 Факс.: (0482) 26-14-24
  • щодня, крім п’ятниці з 10.00 до 17.00
Про музей:

Одеський історико-краєзнавчий музей, що є єдиним із найбільш показних музеїв цього профілю на півдні України, створений на підставі Постанови Ради Міністрів УРСР від 21 квітня 1955 року.

Музей розташований у будівлях – пам’ятках містобудівництва та архітектури другої половини ХІХ ст.: головний корпус знаходиться у будівлі, збудованій у 1876 р. за проектом відомого Одеського архітектора Ф.Гонсіровського, виставкова зала музею «Степова Україна» розташована у будинку сер ХІХ ст.

Частина музейних предметів представлена в експозиції, яку було відкрито до 200-річчя Одеси. Відвідувачі маюсь змогу ознайомитися із розділами :Історія міста краю сер.ХІІІ ст... – 1917 року» або «Стара Одеса», «Одещина в добу боротьби українського народу за Незалежність та відтворення державності, 1917- 1922 роки», «Культура Одеси, 1920—2000 роки», «Міжнародні зв’язки Одеси» та «Одеса у край у Великій вітчизняній війні, 1941—1945 роки».

У квітні 2006 року до 50-річчя музею було відновлено діяльність етнографічного музею «Степова Україна», в якому представлена саме історія «репресованого»та відродженого музею, репрезентована культура українців, росіян, греків, караїмів, євреїв, гагаузів, молдаван, болгар, німців та представників інших народів, що населяють Причорноморський регіон.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути