chrome firefox opera safari iexplorer

Проект Єврокомісії з модернізації вищої освіти запустять в Тернополі

07 листопада 2013 о 14:26

Переможцем конкурсу Європейської Комісії за освітньою програмою «Темпус» став Тернопільський національний педуніверситет імені Володимира Гнатюка.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Для фінансування у Європі було обрано 171 проект. Наш університет, отримавши перемогу, працюватиме над виконанням проекту «Освіта для лідерства, інтелекту та заохочення таланту», розповіла завідуюча кафедрою філологічних дисциплін початкової освіти вишу, доцент Олена Гузар.

Проект реалізовуватиметься у співпраці із європейськими та українськими партнерами. Зокрема, науковці та студенти із Тернополя співпрацюватимуть із колегами з Технологічного університету Каунаса / Литва /, Національним авіаційним університетом та Національною академією педагогічних наук.

Серед учасників проекту — не тільки університети з держав-членів ЄС. Є тут й представники країн Східного партнерства. Це – Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Грузія, Молдова, а також Ізраїль, Росія, Узбекистан та Казахстан.

Темпус – міжрегіональна програма Європейського Союзу, спрямована на модернізацію вищої освіти у 28 країнах – сусідах ЄС. Програма направлена на активізацію міжнародного міжуніверситетського співробітництва, реформування системи вищої освіти, оновлення навчальних програм. За двадцять років реалізації програми Темпус в Україні вітчизняними університетами було успішно виконано понад 300 проектів Темпус різного типу.

Джерело: Укрінформ
Розділи: Новини освіти

22 вересня

Інші дати
Народився Олександр Потебня
(1835 – 1891), український мовознавець, філософ, фольклорист, етнограф, літературознавець, педагог, громадський діяч. Основоположник т. з. психологічного напряму в слов’янському мовознавстві. Автор праць із загального мовознавства, фонетики, наголосу, граматики, семантики, етимології, діалектології, теорії словесності, фольклору, етнографії, досліджень про походження мови, взаємозв’язок мови та мислення тощо.
«Ідея національності здатна сприяти людському поступові, якщо вона стверджує взаємоповагу права народів на самостійне існування та розвиток; коли ж через цю ідею стверджують зверхність однієї спільноти над іншою, то вона набуває реакційного смислу» (О.Потебня).
Розгорнути