chrome firefox opera safari iexplorer

Автори Концепції розвитку освіти чекають чітких пропозицій

31 жовтня 2014 о 16:23

Автори проекту Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років, що була оприлюднена минулого тижня та викликала бурхливе обговорення у суспільстві, просять учасників громадського обговорення висловлювати максимально конкретні пропозиції.

Відповідна заява була оприлюднена у четвер 30 жовтня на сайті Міністерства освіти і науки з посиланням на авторів проекту концепції.

У повідомлені МОН зазначається, що проект Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 років був підготовлений експертною групою при Міністерстві освіти і науки, створеною у липні 2014 року.

«Зазначимо, що досвід попередніх обговорень таких проектів свідчить, що їх зазвичай сприймають як директивний документ», — йдеться у повідомленні, оприлюдненому на сайті МОН.

Автори документу зазначають, що проект запропонованої концепції розвитку освіти є відкритим документом, що призначений для вільної дискусії за участю всіх зацікавлених осіб та інституцій.

«Це не директива, а запрошення до обговорення», — йдеться у повідомленні.

"Автори звертаються до учасників обговорення з пропозицією дотримуватися двох основних правил: по-перше, висловлювати максимально конкретні пропозиції, утримуючись від загальників; по-друге, формулювати пропозиції за принципом «як і що треба зробити», а не за принципом «як не треба робити», — наголошується у зверненні до громадськості.

Також повідомляється, що після громадського обговорення й доопрацювання проекту експертною групою Концепція розвитку освіти України на період 2015–2025 років має стати основою для Дорожньої карти освітньої реформи.

Дорожня карта становитиме детальний план реалізації основних положень Концепції – з чітко визначеними індикаторами, описом очікуваних результатів, аналізом ризиків, підрахунками часових і фінансових витрат.

Як відомо, минулого тижня Міністерством освіти і науки було презентовано текст проекту Концепції розвитку освіти на період 2015—2025 років. Концепція охоплює п’ять основних напрямів розвитку освітньої галузі, реформування яких планується здійснювати впродовж наступних років.

Проект концепції підготовлено Стратегічною дорадчою групою «Освіта» для надання консультативної та експертної підтримки Міністерству освіти і науки у розробці Дорожньої карти освітньої реформи.

Пропозиції, зауваження та відгуки у Міністерстві пропонують надсилати на електронну адресу: y_zagoruiko@mon.gov.ua.

Джерело: osvita.ua
Розділи: Новини освіти

2 травня

Інші дати
Народився Микола Вілінський
(1888, м. Голта, Херсонська область – 1956) – український композитор, педагог. Автор симфонічних сюїт, кантат, вокально-хорових обробок українських, російських і молдавських народних пісень, романсів, камерно-інструментальних творів, а також ряду теоретичних робіт і статей. Вважається засновником баладного жанру в український фортепіанній музиці.
«Микола Миколайович Вілінський був прекрасним музикантом і прекрасною людиною. На всіх його творах лежить печать справжнього таланту і всі вони показують тонкий смак і велику професійну майстерність автора.» (Борис Лятошинський)
Розгорнути
Народився Володимир Лучицький
(1877, м. Київ – 1949) - український геолог, петрограф. Велике значення мають його роботи з вивчення Українського кристалічного щита, Криму. Відкрив родовищ графітів, каолінів. Склав гідрогеологічні та геологічні карти України.
Розгорнути