chrome firefox opera safari iexplorer

Національний музей-заповідник М.В.Гоголя

  • 38040, Полтавська область, Шишацький район, с.Гоголеве
  • (05352) 9-38-92; (05352) 9-38-74.
  • 8.30-17.30. Вихідний – понеділок
  • дитячий – 5 грн., дорослий – 10 грн. Екскурсійне обслуговування (група до 15 осіб) 15–30 грн. День безкоштовного відвідування – 18 травня. Дні відкритих дверей: 18 травня, 1 червня.
Варто побачити: садово-парковий комплекс із гротом-«храмом самотності», альтанка «Мрія»; меморіальні ставки ХІХ ст.; будинок батьків письменника; флігель із робочим кабінетом Миколи Гоголя; особисті речі майстра слова.
Про музей:

Національний музей-заповідник М.В.Гоголя – перлина туристично-рекреаційного кластеру «Гоголівські місця на Полтавщині». 

Увазі відвідувачів пропонується ознайомлення із комплексом архітектурних і ландшафтно-природних об’єктів, що дають уявлення про епоху, в якій жив письменник: батьківський будинок, флігель, парк-сад із малими архітектурними формами, ставки, могила батьків М.В.Гоголя. 

Заповідник є пам’яткою архітектури національного значення і занесений до Державного реєстру нерухомих пам’яток України.

2009 рік був проголошений ЮНЕСКО роком Гоголя. Для гідного пошанування пам’яті класика світової літератури у гоголівській садибі, що стала центром паломництва туристів, проведено масштабну реконструкцію. 

Оновлена експозиція дає можливість ознайомитися із своєрідним побутом та життям сім’ї Гоголів, вдало підкреслює головну загальну концепцію музею.

13 квітня

Інші дати
Народилася Оксана Іваненко
(1906, м. Полтава - 1997) - українська письменниця, педагог, видавець. Автор численних казок та оповідань для дітей, повістей "Друкар книжок небачених", "Рідні діти", "Богдан Хмельницький", біографічних романів "Тарасові шляхи", "Марія", книжки спогадів "Завжди у житті".
Розгорнути
1928 — на екранах Києва відбулася прем’єра художнього фільму Олександра Довженка «Звенигора»
Сюжет фільму охоплює дві тисячі років буття і розповідає про багато етапів історії України: від скіфів і варягів до більшовиків та білогвардійців. За цю картину О.Довженко був «таврований» клеймом буржуазний націоналіст.
«Фільм усе більше починає звучати невимовною чарівностю. Чарівностю своєрідної манери мислення. Дивним переплетенням реального з глибоко національною поетичною вигадкою. Гостросучасного і разом з тим міфологічного. Гумористичного і патетичного. Чогось гоголівського. В повітрі носилося: серед нас нова людина кіно, майстер з власним обличчям.» (Сергій Ейзенштейн)
Розгорнути